شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سخن وزیر چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۹:۱۸:۱۱

وزیرنفت پس از دیدار با نخست وزیر الجزایر:
تلاش ایران برای ثبات بازار نفت به نفع همه تولیدکنندگان نفت است
ایران دریلینگ: وزیر نفت گفت: ایران برای ثبات بازار نفت همیشه تلاش کرده است و همچنان این روند را به نفع همه کشورهای تولیدکننده نفت ادامه می‌دهد.
ایران دریلینگ: بیژن زنگنه امروز ٦ مهرماه پس از دیدار با عبدالمالک سلال، نخست‌وزیر الجزایر، بازار نفت را یکی از محورهای گفت‌وگو عنوان کرد و افزود: ایران و الجزایر در سازمان کشورهای صادرکننده نفت اوپک رابطه درازمدت و دیدگاه مشترک دارند. وی با بیان این که همچنین در این دیدار نکاتی درباره وضع ایران بعد از رفع تحریم‌ها مطرح شد، تصریح کرد: ما همیشه  برای ثبات بازار نفت حداکثر تلاشمان را کردیم و همچنان هم به نفع همه کشورهای تولیدکننده ادامه خواهیم داد.
زنگنه، مذاکره درباره روابط ٢ جانبه را از دیگر محورهای دیدار با نخست‌وزیر الجزایر عنوان و تصریح کرد: هنوز برای توسعه روابط ایران و الجزایر مشکلاتی وجود دارد. به گفته وزیر نفت، قرار شد در این زمینه امروز جلسه‌ای با حضور سفیر ایران در الجزایر و رئیس کل بانک مرکزی این کشور برای حل مشکل تهران و الجزیره برگزار شود. پانزدهمین نشست مجمع بین‌المللی انرژی امروز در الجزایر آغاز به‌کار کرد، قرار است در حاشیه این نشست، وزیران عضو اوپک روز چهارشنبه (هفتم مهرماه) راه‌های تثبیت تولید و افزایش قیمت نفت را بررسی کنند.


  کد خبر : 1322
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :